torsdag 10. juni 2010

En vårdag


(kilde)

I dag har jeg:

  • Skrevet den lengste teksten hittil og tenkt på at jeg ikke har skrevet frivillig siden jeg var 16, men at jeg skal skrive resten av evigheten fra nå av, og det føles godt.
  • Hatt sløyfe i håret og perleøredobber.
  • Vært på biblioteket som endelig har åpnet etter streiken og lånt så mange bøker at jeg ikke fikk plass i veska og måtte bære Den Store Mummiboka og Kabalmysteriet i armene gjennom byen hele veien hjem.
  • Fantasert om pikniker med min nye piknikkurv og skrevet ned oppskrifter på sunne muffins som jeg kunne hatt med på pikniken sammen med en boks ananas og en boks eplebiter med kanel på.
  • Tatt med meg den nye strandmatta og kurvveska med Eclipse oppi og ligget på gresset ved lekeplassen og kjent Bella savnet Jacob.

3 kommentarer:

kristin sa...

å hjelpemeg for en fantastisk fin tekst, fikk både gåsehud og tårer i øynene....

Lise sa...

ååh, takk :)

Nøve sa...

Finfinfinfin historie! <3

Jeg har ikke skrevet historier på kjempelenge, men jeg tror nok det skal komme tilbake til meg.. Det har gått år før også, og så plutselig har de komt som perler på en snor. Så jeg håper ihvertfall det.

Ååh, jeg liker Jacob.