søndag 12. februar 2012

Tittei?

Sånn. Der ja. Nå er jeg klar.

Bloggen har fått ligge død en stund nå, og det har vært greit. Etter innlegget for noen uker siden hvor jeg fløy på skyer, kom den berømmelige nyttårsknekken min, og jeg har hatt noen veldig tunge uker. Det innebar også at jeg ikke turte å dele noen ting med dere, i frykt for alle mulige slags tilbakemeldinger.

Nå skal det sies at tilbakemeldingene fra dere lesere så og si alltid er helt overveldende vakre, og gir meg masse styrke. Men jeg kan ikke tillate meg å poste noe jeg ikke ville tålt krasse ord mot. Derfor ble det sånn nå. Det er alltid en mulighet for at en forvillet idiot kunne komme til å klikke seg inn hit og legge igjen et par krenkende ord. Og det må jeg være klar for. Det er prisen jeg betaler for å få skrive til dere.

Jeg håper at jeg er tilbake nå, at jeg får skriblet ned noen ord i blant, for jeg har som vanlig en del på hjertet. Småting å fortelle, ting jeg tenker på, masse små greier jeg veldig gjerne vil dele med dere. Så jeg håper det går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra. Me like you being back <3

aboxof-chocolate sa...

Hei hei ;-) En pause trengs i blant. Fint å ha deg tilbake :-)