tirsdag 1. juli 2008

Fortelle-om-dagen-min-blogg

Ja, da var jeg her igjen. Jeg har selvfølgelig gått tom for ting å skrive om, det er derfor dere ikke har hørt fra meg på et par dager. Men jeg kan jo alltids fortelle om hva jeg har gjort i det siste. Nå kom jeg på at jeg forsøkte meg på en liten fortelle-om-dagen-min-blogg på lørdag også, men så datt nettet ut. Det har en tendens til å gjøre det hvis det synes at jeg har sittet her litt for lenge.
På lørdag stod jeg opp relativt tidlig til meg å være. Jeg måtte nemlig ta turen til Lerkendal hvor min lillebror skulle spille finale i Scandiacup. Og gjett om de vant? Hurra for dem! Etterpå dro jeg hjem og pakket en masse finurlighet til en liten tur i villmarken før jeg og Camilla syklet til et par koselige små vann på Byåsen hvor vi hadde piknik og badminton og kortspill, det var riktig hyggelig!
Da jeg kom hjem lagde jeg og min bror Simon hamburgere og kastet litt dart og så litt Friends, som alltid. Etter dette hadde jeg faktisk enda mere planer, men de førte ikke gjennom in the end, så jeg ble hjemme og scannet litt bilder. Simon busta meg midt i album-mimringen, så vi satt her en god stund og lo av alle teater-sminkebildene.
Senere på kvelden ville Camilla ut, og jeg ville ha godteri, så vi gikk like godt en tur til Flatåsen, hvor vi møtte Janus, før vi gikk diverse omveier gjennom en god del lekeplasser og huskestativ før vi kom tilbake til Heimdal og min gode seng.
Søndag husker jeg ikke like mye av, det skjedde sikkert ikke så mye. Men litt utpå dagen kom i alle fall Christina og vi laget brownies, før Ida og Nilo også kom bortover og vi så den ikke-fullt så spennende EM-finalen. Fotball-interesserte meg klarte ikke helt å bestemme meg for hvem jeg skulle heie på, men det ble selvfølgelig Spania til slutt.
I dag har jeg stort sett vært her hjemme med mine brødre og den nusselige hunden, men vi var også en tur på bowling, hvor vi moret oss med bowling med gjerder, før vi kjøpte alt for lite mat på en pizzarestaurant. Etter det har jeg stort sett sett på TV.
Når det gjelder morgendagen har jeg nok tatt meg vann over hodet. Jeg tenker å stå opp endel tidligere enn vanlig for å ta bussen til byen ti på tolv. Da blir det først innom polet hvor jeg skal møte Mona som skal passe drikken min til senere på kvelden. Deretter tenkte jeg jeg skulle prøve å finne meg et par nye solbriller til en meget rimelig penge. Jeg må også kjøpe bursdagsgave til min mor, og handle litt til ferien.
Etter dette drar jeg forhåpentligvis hjem og pakker til den store gullmedaljen, ettersom jeg drar til Leksvik med Christina dagen etter. I tillegg er jeg nødt til å søke studielån og sende en mail om jobb, før jeg drar til byen igjen for å se Sex and the City klokka kvart på seks. Etter dette skal jeg vandre opp til Mona hvor Camilla også kommer til å være, og der skal vi vorse for oss selv før vi fester natta lang på byen.
Også blir det vel grytidlig opp på onsdag for å gjøre alle de tingene jeg ikke rakk på tirsdag.
Godnatt!

3 kommentarer:

ckasbol sa...

Jøss, du har jo gjort masse! Og jeg og :D:D Det er kjedelig at du reiser bort!

Har aldri prøvd bowling, det ser fremdeles ut som et ballspill for meg :P

Maria sa...

Din bæsj i Leksvik! Hvem skal kommentere bloggen min nå? :D

Lise sa...

Jøss, hihi :D Bowling er gøy, men jeg er veldig dårlig i det ;D
Skal slenge inn en comment jeg Maria ;P