mandag 8. september 2008

Trøndertun 3

Internett er tilbake, og det er jeg også! Heldigvis for dere, ettersom dere selvsagt elsker og ærer bloggen min som noe av det kjæreste dere eier. Såpass forstår jeg jo.
I går klippet Helga håret mitt, og det ble veldig fint! Var veldig godt å få bort alt det slitte håret mitt, selv om jeg fremdeles skulle ønske jeg hadde kjempelangt hår. En dag skal jeg la henne klippe pannelugg på meg, men jeg må bare bestemme meg skikkelig først. I dag hadde vi jazz med litt pilates, noe som var veldig nytt for meg, og innmari vanskelig. Men også veldig lærerikt hvis man får ordentlig veiledning, noe jeg føler det ble litt lite av ettersom vi var rundt 20 personer, det blir nok mye lettere når vi er todelt. Ellers føler jeg nok egentlig at jazz kommer til å være det jeg mestrer mest, det er tross alt det jeg har gjort mest av. Men det er absolutt ikke det som ligger meg nærmest. Hittil er faktisk impro-timene de timene jeg liker best, men jeg elsker også modernetimen med Marit. De siste modernetimene har vi hatt med Luis Della Mea, og jeg liker de timene veldig godt også, spesielt i dag da jeg følte at jeg fikk til litt mer. Men sist gang ble det litt vanskelig og jeg var litt stresset.
I morgen skal vi begynne med yoga, noe jeg fremdeles gruer meg ganske mye til. Jeg er svak og stiv i forhold til alle andre her og kommer nok til å slite litt. Men heldigvis er vi delt i klasser, og da føler i alle fall jeg at jeg lærer mye mer. Etterpå har vi imp/komp (improvisasjon og komposisjon), som jeg gleder meg til. Vi skal nok jobbe videre med noe vi gjorde sist som jeg ikke fikk til noe særlig, men det går nok greit. Jeg elsker hvordan de timene er lagt opp på en slik måte at man ikke føler seg for dum. I hvert fall hittil. Altså, man kan jo føle seg dum, men da slipper vi å tvinge oss til å gjøre det, men arbeide litt gradvis med det selv, sånn at vi slipper å bli kastet ut i noe vi ikke tør eller er klar for, noe jeg egentlig synes det har blitt litt mye av for meg de siste årene. Jeg liker mye bedre å jobbe på denne måten. Men jeg gruer meg endel til komposisjon-biten, for det har jeg ikke jobbet med overhode. Men så igjen er det jo noe jeg har utrolig lyst til å lære meg.
Akkurat nå sitter jeg nok en gang på dansernes relax-rom, men denne gangen har jeg masse godteri og Ingeborg kommer snart. Da skal vi tegne litt og høre på koselig musikk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flaggermus! Jippi, du er tilbakers :D Iiik, lar du klassekamrader klippe håret ditt? =O Det høres skummelt ut. Tenker meg til frisøren i nærmeste fremtid. Som vanlig må jeg tenkte det i noen evigheter før jeg faktisk gjør det. Dansing er skøy.

Lise sa...

Jaja, det ble kjempefint :D Hun er flink ^^
*danse*