søndag 28. september 2008

Uten tittel

Heisann. Jeg har vel sagt at jeg skal gjøre dette, og da må jeg jo det. Faktisk skal jeg prøve å få inn to sånne i dag, bare sånn for tort og svie. For det blir gjerne sånn at en post om dagen eller sjeldnere stort sett dreier seg om hva som skjedde den dagen eller dagene. Og da blir det jo sånn nå også. Men når jeg har fått skrevet bort alt det, så kan jeg jo kanskje skrive litt mer om noe helt annet, som ofte er mye mer spennende for ikke å si interessant å lese om. Det kan jo skjule seg så mangt i det skrullete hodet mitt.
Det er jo litt synd at alle de siste innleggene har etiketten "dagligdags", men sånn blir det altså. Planen nå er å skrive denne dagligdagse og komme sterkere tilbake i kveld i en veldig poetisk modus og skrive noe helt magisk under etiketten tankespinn.
Når det gjelder de siste dagene, så har jeg jo som sagt vært syk igjen. Denne gangen føler jeg at jeg har gått glipp av utrolig mye, selv om det bare var i tre dager denne gangen. Og jeg blir jo litt satt ut av sånne ting, så da glemmer jeg alt jeg ikke har gått glipp av også. Selvfølgelig kan jeg bare be noen lære meg alt det jeg ikke fikk med meg, men jeg tør jo ikke mase om sånne ting. Det er jo ingen som har spesielt lyst til det akkurat. Det er jo ikke deres feil at jeg har vært borte. Egentlig så er det ikke min feil heller, men jeg får alt ansvaret. Unnskyld bitterheten, men for meg er det faktisk ganske ille. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i morra når jeg møter opp i timen og er fullstendig blank på de ekstremt vanskelige tingene de tydeligvis har drevet med i det siste. Det er ikke noe gøy, rett og slett. Men jeg skal prøve å skjerpe humøret og gå og lese en bok eller noe nå, så jeg kanskje er litt mer opplagt til å danse om en time. Ikke si mer nå.

2 kommentarer:

Matilde sa...

det löser seg, det gjör det alltid :) jeg liker litt daglidags iblant. Det gjør det spesielle enda bedre<3
jeg krysser fingrene for deg!

Anonym sa...

Isj, ja, så lett å dette ut. Kjedelig å være syk! Spesielt to ganger på rad like ved hverandre. Men det går seg sikkert til etter noen dager =D