mandag 24. november 2008

111

Jeg kjenner så snille mennesker. Dere skulle bare visst. Nå kjenner jeg at blyanten ikke er helt spisset, eller noe... (Haha, ordspill, kjeeempegøy). Men altså, jeg tenkte nå jeg skulle skrive litt likevel. Fordi. I det siste har jeg hatt så mange støttende personer å lene meg til, og disse menneskene er så fantastiske. Det betyr så mye for meg, i alle fall når alt ikke har vært så bra, da er det vidunderlig, rett og slett, å ha noen som virkelig bryr seg om meg og som jeg kan prate med. Takk for at dere er til.
I dag fikk jeg et brev i posten som jeg hadde ventet på. Jeg visste at dette kom til å gjøre meg glad, men kjempeglad, det hadde jeg ikke trodd! Det var nemlig fra Saraen min, den beste som finnes! Sara: Jeg er glad for at du er til!


2 kommentarer:

Mariama sa...

Så bra at du har mange gode venner, Lise! Sara er herlig, ja ^^

Anonym sa...

Bra =D