torsdag 20. november 2008

Dans

Dans er ikke noe man gjør, det er noe man er. Dette har jeg følt så mye den siste tiden, og jeg er så glad for at jeg klarer å kjenne på akkurat det. Det er vanskelig å forklare for noen som ikke kjenner på det samme, men det føles utrolig sant. Dansen er med meg uansett hva jeg gjør, det er liksom hele meg. Selv om jeg ikke danser så ligger det der og lurer hele tiden. Tenk om alle kunne hengi seg til noe på den måten. Jeg tror ikke det er mange som gjør det.

Når det gjelder litt mer håndgripelige ting, som den videoen jeg nettopp sendte, vil jeg si litt om det også. Videoen var altså et halvgodt opptak av meg, Ingeborg og Ellisif fra klassen min er på skolen. Vi koreograferte denne dansen selv og viste den på familiedag på skolen. Vi kalte dansen for "?", sangen er av Ugress og heter Deceptions. Ina, også fra skolen, var så snill og kuttet sangen litt for oss.

6 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

dans er kjempegøy :D nå synes ikke jeg at dansetimene mine er så veldig morsomme lenger, men bare det å danse til en sang du liker midt på dagen er funfunfun

Mariama sa...

Jeg er så enig med deg, Lise! Må se på at dere opptrer en gang snart!

Anonym sa...

Hoho, dans er gøy =D Masse folk hengir seg vel ganske mye til en enkelt ting også. Kanskje bare ikke til en så kul ting som dans :D

Anonym sa...

Are we people - or are we dancers? (8)

Anonym sa...

Human* =D