mandag 22. desember 2008

Julegavemodus

Jeg kjenner jeg gleder meg nesten mer til å få gitt bort alle gavene jeg har strevd med enn til å få noen selv. Og det sier ikke så lite for den som kjenner meg og vet at jeg straks jeg får noe som helst som kan minne om en presang plutselig blir tre år gammel oppi hodet. Gaver er noe av det beste jeg vet! Gaver i alle fasonger og farger og prisklasser og med alle mulige intensjoner og baktanker. Pakk det inn og jeg blir kjempeglad!
Når det gjelder gavene fra meg kan jeg jo ikke fortelle dere noe særlig nå, to dager før julaften. Men vent til romjula så skal dere jammen meg få høre hvordan det oser av kreativitet på mitt eget lille juleverksted! Nå skal det nevnes at det ikke nødvendigvis alltid får så gode resultater, men idéer skal det i alle fall ikke stå på!

Her er et bilde av FANTASTISKE venner:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi, du må ta bilder av gavene før du pakker dem inn sånn at vi får se hva for noe spennende du har lagd etter jul =D

Lise sa...

Jeg vet jeg burde gjort det, men kom ikke på det før etter jeg pakka inn de første,så gidda jeg ikke gjøre det med de neste x)
Men jeg oppfordrer alle som får gave av meg til å ta bilde av den så jeg får vise frem!xD