torsdag 11. desember 2008

Om imp/komp og mangel på internett

Det blir ikke mye blogging uten internett. Joda, jeg er på internett nå, men må bruke mac'ene på skolen, og her i gangen er det så kaldt at fingertuppene snart fryser av!
En viss anonym ville gjerne høre litt om hva vi gjør på skolen, og dette er dagen for å fortelle om det. Nå får dere ikke vite alt som vanligvis foregår her, for det vil nok den kløktigste klare å lete opp helt selv ved å bla seg nedover i bloggen. Men nå for tiden har vi lite prosjektarbeid og mye klasser. Det passer meg veldig fint akkurat nå.

I dag har vi hatt koreografi-arbeid, og det er ganske så gøy, synes jeg. I alle fall når man får jobbe med noen man liker å jobbe med, som den skjønne Fif. Egentlig skulle vi også hatt pilates, men det ble ikke, så vi fikk en hel dag med improvisasjon og komposisjon, og det var egentlig veldig greit. Etter hvert skal jeg bli flinkere til å filme litt av hvert sånn at dere kan få se, dere også :)

Morgendagen begynner med en klassisk-økt i full klasse. Huff. Men etter dette er det julelunsj, fulgt av juleballmøte og korøving. Så er det middag, og deretter bærer det rett til byen for å klippe håret og handle julegaver.
Nå skal jeg lage ting! Blogges!

Her er et tilfeldig bilde jeg fant på skolens mac:

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, stilig bilde :P

Anonym sa...

Flott at du la in dette fantastisk stygge bildet av Tuva og meg altså! :p Hehe