mandag 11. juli 2011

Rewind: Accio Deathly Hallows

Warning: Kun Harry Potter

På tide med et gjensyn av Hank Green's fenomenale youtube-suksess, "Accio Deathly Hallows"! Enjoy:


Har ikke tall på hvor mange ganger jeg satt og hørte denne den sommeren. Som forresten var 2007, Ingeborg! Er det mulig...
Det var forøvrig første gang jeg, som muligens ikke var en fullverdig fan, ærlig talt, hørte den velkjente "Harry = Horcrux"-teorien, og derfor syntes jeg etter at boka kom at denne sangen bare var enda mer hysterisk bra. "What if Harry's brain is a horcrux", og enda bedre "What if Voldemort kills Hedwig just for yux". Memories, memories.

2 kommentarer:

camilla sa...

Aah genial sang! stemning! Alle muligheter var nesten tenkt gjennom før sisteboka kom... :-D så noe av det måtte jo nesten stemme. var gøy det og, fundere på alle mulighetene før vi visste hvordan det endte!

Lise sa...

i knoow :D Ja, herregud. men jeg var faktisk driiitskuffa når noen av de stemte. Etter det her hørte jeg jo den horcrux-teorien tusen ganger, og jeg var svoren motstander, mest fordi det da innebar at harry måtte dø, og det syntes jeg naturlig nok var idiotisk - helten overlever jo. Var også skikkelig skuffa over RAB, selv om jeg var overbevist selv, etter norske RAS, men jeg var jo av den oppfatning at JKR=overmenneskelig, så hun kunne umulig å ha pønsket ut noe vi vanlige kunne forstå.
Jeg var nok aller mest fan av dumbledoreisnotdead! Når hun avkreftet det... Åh det var som om han døde enda en gang <3