lørdag 24. mai 2008

Forkjølelse

Ok, så grunnen til at det ikke ble noen post fra meg i går er i hovedsak at jeg ble så sur. For jeg skulle nemlig poste. Jeg satt her og skrev et helt langt avsnitt, da explorer plutselig bestemte seg for å lukke seg. Selvfølgelig husket jeg ikke før nå nettopp at alt man skriver her lagres av seg selv, så jeg ble irritert og slo av pcn. Derfor blir det en ny en i dag, siden den fra i går egentlig ikke gjelder lenger, nå er det jo neste dag.

I dag er jeg syk. Jeg synes i hvert fall man kan kalle det syk når man er så forkjøla som dette. Jeg begynner så smått å få tilbake stemmen nå. Siden det er helg kan det jo virke vel og greit, men jeg har vært oppe siden åtte. Eller oppe og oppe, jeg har jo stort sett ligget i sofaen og snufset, men jeg har da vært våken. Dette var ikke riktig tidspunkt å bli syk på overhode. I morgen er det en trening jeg absolutt burde vært på, og på mandag er det nynorskeksamen. På onsdag er det kjemieksamen, og jeg burde virkelig forberedt meg på begge disse. Men akkurat nå orker jeg nok ikke.

Her er et bilde av sommer:

1 kommentar:

ckasbol sa...

Så praktisk at det lagrer seg selv... Kjipt å være syk. God bedring! Så fin sommer, nesten som ute ^^