tirsdag 13. mai 2008

Kakao med krem

Nei, jeg snakker ikke om Maria sin blogspot, men om meg akkurat her og nå. Jeg burde øve til religionsprøve, men kakao med krem fristet veldig mye mer. Det er litt synd egentlig, at jeg må sitte oppe med dette akkurat i kveld, dette var egentlig sove-kvelden min. Men så ble det ikke det. Jeg får vel ta det igjen med å feste så mye at jeg glemmer at jeg er trøtt. Sove kan jeg gjøre senere. I morgen er det full rulle igjen, for en gangs skyld med mange av vennene mine. For eksempel pene Kathrine som dere ser på bildet der oppe. Dette var forresten en veldig enkel og grei blogsak. Nam.
Her er et bilde av Albus Dumbledore.


3 kommentarer:

Maria sa...

Han var litt søt. Hvem er han? Åååå æ så ferdig This is England nettopp, seriøst!!! åhh bra film as

Maria sa...

mhm, hvem er dumbel..tingen

idunn sa...

Albus <3