torsdag 22. mai 2008

Kjemi

Da blei det kjemieksamen på meg neste onsdag. Det var ikkje akkurat det eg drøymde om for å seie det slik. Kjemi igjen. Denne gongen er det i alle fall skriftleg, men til gjengjeld må eg lære meg heile boka, noko som kan bli litt vanskeleg på så kort tid. Det var mange frå engelskklassen min som kom opp også, og dei skal ikkje opp før fredag i neste veke. Det eneste gode er vel at eg gjorde det tross alt sterkt på kjemieksamen og ikkje på engelsk.

I dag hadde eg hovedmålseksamen. Det gikk ikkje noko særlig bra, enda oppgavane var veldig gode. For ein gongs skyld hadde eg faktisk fleire alternativ å velge mellom. Men det hjalp ikkje spesielt. Eg fikk så utruleg dårleg tid og fekk ikkje tid til å sjå gjennom eller noko, og skreiv alt for langt. Planen var jo å sortere ut det eg skulle ha med etterpå, og berre skrive heilt fritt først. Men det gjekk jo ikkje så greit.

Dette skal forresten aldri skje igjen. Nynorskeksamen på mandag.

Her er eit bilde av ein torsk.

3 kommentarer:

Maria sa...

Kvifor ein torsk?

Lise sa...

Den var så kul :D Eg tok bilete av den da eg var i Ålesund for nokre år sida. Den var veldig søt synast eg.

ckasbol sa...

Haha, du snakkar framleis nynorsk xD Det var en stor torsk med mykje fine farger!