torsdag 23. oktober 2008

Prosjektarbeid

Det blir litt... dafft med så mye prosjektarbeid. Det er jo ikke direkte slitsomt, men det blir mye hodearbeid, mye å holde styr på, og mye VENTING. Jeg føler nok det er jeg vi stort sett gjør for tiden. Og i alle fall blir det veldig sånn når alle sammen klager over det, men jeg liker jo egentlig sånne prosjekt. Alle sammen vil helst ha vanlige klasser, mens jeg elsker å jobbe opp mot produksjoner og har ikke noe i mot å vente litt for at alt skal gå vel for seg. Men kanskje ikke når man knapt gjør annet enn å vente i løpet av en femtimers skoledag.
Vi skal nemlig danse på kulturhuset isak i Trondheim neste helg, og det er mye som skal på plass med et kompani på 24 dansere + 10 trommiser. Men det blir, det blir! Liker alle sekvensene kjempegodt, og for en gangs skyld er jeg ikke en sånn som bare blir putta bakerst i hjørnet. Tvert imor, faktisk. Jeg og Ellisif skal danse en del av duetten vår alene mens de andre gjør noe annet, og det likte vi veldig godt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy! Håper jeg får sett det ^^ Skal 10 stk spille trommer samtidig? ;a

Lise sa...

Jepp! Og det skal jeg si deg er ganske høyt når man har rota bort øreproppene sine! Men det er dødskult da :D

Mariama sa...

Åå, jeg vil se! Tror jeg skal det også!

Lise sa...

Brabra! :D Ta med deg Annik!