søndag 20. februar 2011

Frisk og psyk

Så... her er jeg.
Og... jeg har det ikke så veldig bra for tiden. Det er vel derfor jeg ikke har blogget noe særlig. For sånn fysisk sett har jeg jo vært ganske frisk en stund. Nakken er fremdeles ikke helt som den skal være da, men jeg trenger i hvert fall ikke å ligge hele dagen.
Men det gjør jeg likevel. Sofaen har blitt yndlingsstedet, og mamma stakkar prøver alt hun kan å dra meg med på alt mulig morsomt, og langt baki hodet et sted er det så mye jeg kunne tenke meg å gjøre. Jeg ønsker meg inspirasjon til å tegne og male og skrive, men depresjonen sprer seg utover pannelappen og søvnen frister mest av alt.
Heldigvis (?) er jeg en sånn som ikke får sove på dagtid, men store deler av dagen blir likevel tilbragt horisontalt. Nå skal det sies at jeg kunne valgt å trekke dyna over hodet og bare vente på natta, men det gjør jeg ikke. Når alt er tungt er trist går jeg faktisk ned på stua og legger meg på sofaen, kanskje i et fang eller en armkrok. Det er så uendelig mye bedre.

2 kommentarer:

Silje sa...

<3

Anonym sa...

Trist at du skal ha det sånn da,men bra at du oppsøker kontakt når det er sånn,fro det hjelper tross alt litt at man ikke er alene...