onsdag 18. mai 2011

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, sol, men noen regnværsskyer og laber bris, det skulle da bare mangle





Vet dere hva? Jeg smiler. Sola skinner inn det store vinduet, men akkurat i ansiktet har jeg skyggen fra verdens søteste alveballong.


Mange små ting har løftet humøret litt: refleksjoner over den såkalte livshistorien, kveldsbesøk i går av en god mamma, en fin ballong, en hyggelig nattevakt og en god samtale med behandler. Men vet dere hva som virkelig gjor det? JEG SOV. Jeg sov hele natten gjennom, i overkant av syv timer, og det var som å stå opp til en annen verden.


Noen ting er selvfølgelig utenfor min kontroll, og følelseslivet finnes fremdeles der inne, men jeg har hentet frem den lille gløden. Vær så, vær så snill, la den bli, jeg trenger den!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Hold deg fast i den følelsen! Og når den forsvinner litt, husk at den har vært der! Da vet du at den kan komme tilbake, bare du holder ut litt til! Den er fortsatt et sted inni deg, den har bare gjemt seg litt. Stor sjelevennklem fra Sandra <3

Anonym sa...

Ballong! <3 Søvn har så utrolig mye å si, godt å høre du fikk sove gjennom hele natta!

Leaamalie.blogspot.com sa...

så utrolig bra at du fikk dæ en god natt søvn <3 te tross for at romkameraten din snorke. Det hørt te å me æ :P

Lise sa...

Takk dere <3

Frida: Haha Æ VEIT!!! I går holdt æ på å KLIKKA x) Hadd ipoden på full guffe hele natta, men hørt det læll :P