fredag 5. august 2011

HP ftw og herregud for en geek

For litt siden, vet dere. Eller, herregud, det er lenge siden. Men i hvert fall, da. Vi var på Harry Potter-premiere!





Og siden jeg først er inne på Harry Potter, og skal prøve å ikke nerdespamme bloggen min så masse, så må jeg bare tipse dere om http://www.pottermore.com/. Kan med glede meddele at jeg er "granted early access" under brukernavnet ShadowIce55, så watch out! Jeg kommer nemlig ikke til å forlate Pottermore på noen dager tvert jeg kommer inn. Det kan ikke bli annet enn fantastisk.

Må nok skuffe/glede (stryk det som ikke passer) dere alle med at jeg fremdeles er temmelig i Harry Potter-modus. I dag har jeg for eksempel hørt noen episoder PotterCast, og denne episoden minnet meg innmari på hvorfor jeg elsker Harry Potter-bøkene, i all dere kompleksitet.

HP ftw! 

Ingen kommentarer: