mandag 8. august 2011

Til Sandra og andre som har det litt vanskelig

13 kommentarer:

Lise Lotte sa...

Du er så flink og snill Lise:)

Lise sa...

Åå, takk <3

Sandra sa...

Tusen takk, Lisemin! Har hengt den opp over senga mi! Du aner ikke hvor glad jeg ble for den <3

tine sa...

Så fiiint :)

Speilvendt sa...

Så nydelig! Måtte lagre bildet, bare for meg selv altså. Har du tegnet og skrevet selv?

Anonym sa...

Har du tegnet det?? Helt utrolig nydelig!!!!

Lise sa...

Ii, tusen tusen takk, dere, det er helt selvprodusert ja! :D

Speilvendt sa...

/haha, ja, jeg så lenger ned her at du er Potter-fan. Jeg var det også i begynnelsen. DIGGA bøkene! Alle venna mine syns det var teit, selv om de ikke hadde lest dem.. "en gutt som er trollmann lissom!? what's that!?"

Ingeborg sa...

Nydelig Lise <3

Ida: Potter teit? Vennene dine er teite. ;)

motionocean sa...

åh, så fiiint!

Anonym sa...

Det er dit jeg håper jeg havner ja,om Ole Lukkøye gidder komme for å ta meg med dit.

<3

ThisISmeThen sa...

Rett og slett nydelig <3

Maria sa...

Nå som jeg leste det igjen, så ser jeg at det er litt til meg også. <3 Fine Lise <3