onsdag 20. mai 2009

Inspirasjon

Jeg innså for litt siden at vi faktisk er ferdige. Tror jeg. Jeg begynner i hvert fall å la det synke inn nå. Men uten å miste motet! Har nemlig fått meg jobb både her og der, så jeg skal klare meg.

Her er en kjempetrivelig mail jeg fikk av min kjære Helga:


"~Inspirasjon~

10 ting Tuva og Lise har lært meg!


1. Lese Nemi-blader
2. Leie alt for mange bøker på biblioteket
3. Lære meg "Til en misantrope" av Arnulf Øveland utenat
4. Ikke legge meg før jeg har fått ut det jeg hadde på hjertet (evt. undertrykke det med sjokolade, kakao med mini marsmellows, musikk, film og pc samtidig?)
5. Å henge opp alle ting ved hjelp av ståltråd og klyper
6.Å skrive ned fine sitater i en fin bok
7. At personlighetstester nødvendigvis ikke putter deg i en boks, men frigjør deg
8. Å alltid ha et fullt kjøkkenskap (Det er mye morsommere enn et tomt!)
9. At en kreativ sjel i akson er viktigere enn et ryddig rom
10. At hver dag er en god dag for å ha teselskap og kake!

Takk for at dere er den dere er!"

Helga og Tuva er verdens beste romkamerater! En av de tingene jeg kommer til å savne alle aller mest med å ikke være på tunet er å komme sliten hjem en sen kveld etter timesvis med dansing og høre gitarklimpring og latter fra stua i huset. Den umiskjennelige duften av brownies, og Tuva og Helga i nattøy og hårtopp i sofaen med en masse sorter te og brennende lys.

SAVNER DERE SÅNN!


Ingen kommentarer: