torsdag 7. mai 2009

Trøndertun rockfestival

Nå hadde jeg egentlig litt sånne små planer om hva jeg skulle skrive om. Jeg var fast bestemt på å ikke la mitt bloggliv gå tapt, men så merker jeg at mine mac-kunnskaper (ikke overraskende) er heller labre, så jeg tenker det ikke helt er verdt strevet med alle disse små videoene og bildene jeg skulle rutte med.

Men for all del! Jeg kan jo skrive om noe helt annet enn så lenge. Som for eksempel... Trøndertun rockfestival! Kommende lørdag blir det musikk fra tolv til tolv, det blir danseinnslag, kunst, god mat og kule T-skjorter :D Og best av alt: DET ER HELT GRATIS!
Så dersom du er i Trondheimsområdet i helga - kom deg hit til Melhus på lørdag for rettelig festivalstemning!

http://www.myspace.com/trondertun
http://www.myspace.com/trondertunfestival 
Trøndertun Rock Festival 2009

2 kommentarer:

Camilla sa...

Gikk det bra med forestillingene? =D

Lise sa...

Loool, nei absolutt ikke :P Jeg sugde xD Menmen, skal ha samme dansen på avslutninga, så får gjøre opp for det da :D