søndag 16. januar 2011

Paperblanks og glitterlim

Dere er så snille, alle sammen! Tusen takk for metervis og lag på lag med tips. Nå har jeg pakket en hel bag og gruer meg allerede til de skal gå gjennom bagasjen min og det ved første øyekast ser ut som at jeg har med meg en halv bag med bøker.

Dette er hva jeg endte opp med, og anbefaler alle andre som kommer i en lignende situasjon, eller som bare er strandet på hytta ei helg:
- Notatbøker (En kjempefin helt ny notatbok til hva som helst, en fyll-ut-dagbok, en tankedagbok)
- Tegnesaker (Sjørøverpenal med blyanter, A4-blokk, A5-blokk, fargeblyanter, to penal med glitter og penner og viskelær og sånt)
- Bøker (Rockytegneserie, Alice i Eventyrland, Sent i November og en liten novellesamling)
- Perler (En pose med perler og utstyr til å lage hundrevis av armbånd og lignende)
- Kamera (Du skal se det blir naturfotograf av meg - Ladestien, here I come!)
- Brevpost (Den nydelige fra Ark med fugler på)
- Blader (Kryssord, sudoku og iForm)
- CDer (Aktivitetsrom med stereoanlegg, gjør hverdagen koseligere)
- iPad jeg fikk låne av pappan min (med Bejeweled, skriveprogram og masse podcaster)


(min nye, glitrende dagbok fra Paperblank)

Og heller enn å slite med å finne på nok å ha med seg endte jeg med å måtte eliminere bort ting! Breaking Dawn fikk ikke være med, ikke vannfargene, ikke Fables eller Nemi, ikke en gang modelleira... Okei, modelleira var kanskje ikke et helt reelt alternativ, men et helt annet sted til en helt annen tid kunne det vært gøy...

Så, hva tror dere? Kommer de til å le av meg? Kommer jeg til å få utbytte av god planlegging eller kommer alt dette til å støve ned i bag'en min?

Vi får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du har fått med deg en del ting,de kommer sikkert ikke til å le eller se rart på deg,du tar jo bare forhåndsregler på at det kan bli dørge kjedelig å være innlagt,haha.

Destiny sa...

hei, jeg har ikke kommentert her før :) havna innom!
synes det hørtes lurt ut det du har med meg. da jeg var innlagt tok jeg med pc, filmer, brevpost, klistremerker, ting til å lage kort, masse strikketøy og bøker.
:)
-D-