torsdag 13. januar 2011

Status: Deprimert og spiseforstyrret

Nå har det vært stille fra meg noen dager. Det kan man selvsagt tolke som at min tilbakekomst var nok en bløff, men det var ikke det altså, 2011 skal bli bloggens år.

Saken er den at jeg har hatt noen veldig tøffe dager. I går kom jeg til Østmarka for en natt, og nå tilbringer jeg helgen hjemme hos familien. På mandag legges jeg inn for en litt lengre periode, dvs. 2-3 uker.

Når alt er grått og svart med bare glimt av hvitt, er det godt at noen river fra meg penselen og dytter på litt farger. Det blir nok bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

sender over en regnbue til deg.
Lykke til med innleggelsen.

Nøve sa...

Sender massemasse kjærleik til deg.

Maria sa...

Alt løser seg. <3

Christina sa...

<3<3<3

Lise sa...

Takk for støtte, snille dere :)

Anonym sa...

Hent styrke Lise og ha tro på deg selv. Lytt til den stemmen som gir deg kloke ord. Du er betydningsfull for mange. Klem fra tanta di som er veldig glad i deg