onsdag 5. januar 2011

Velkommen

Velkommen tilbake til Barfot, velkommen Lise og velkommen alle dere som enten savnet meg eller ikke visste hva dere gikk glipp av! Velkommen nye lesere, velkommen gamle trofaste - jeg er endelig tilbake.

Det har tatt mye tid og tankevirksomhet å bestemme meg for hva slags blogg jeg ønsker ha, hva jeg ønsker å dele og hvordan jeg skal dele det. Men etter nøye gjennomtanke kommer jeg ikke bort ifra at ærlighet ligger tungt på vektskåla. Jeg kan skrive meg rundt den alt jeg vil, fantasere og drømme og ønske, men jeg har valgt å også ta for meg virkeligheten. Min virkelighet, den nakne sannheten, på godt og vondt.

Fra nå av kommer jeg til å dele fragmenter av min virkelighet, gi innblikk i et pikeliv, et tanke- og følelsessammensurium som av og til er vanskelig å sette ord på. Men jeg skal prøve.

I tillegg har jeg lyst til å vise fram en litt annen side av meg selv - den kreative. Jeg kommer til å fortsette å skrive små noveller eller fortellingssnutter, og med tiden vil jeg nok også komme med tegninger og andre små ting som kanskje kan inspirere eller gi noen noe, forhåpentligvis.

Jeg gleder meg.

2 kommentarer:

kristin sa...

Fint og modig Lisemor <3

Simon sa...

:D:D:D:D:D:D!
You're awesome