mandag 7. desember 2009

7. desember

Kalendergaven jeg fikk av Ellisif i dag tror jeg nok er den søteste jeg har fått til nå! Den er så skjønn at jeg måtte skrive om den. Jeg skal selvfølgelig ta bilde av den og vise den fram til hele verden, men det har jeg ikke gjort foreløpig, så dere får nøye dere med en nedtegnelse av innholdet!

Det er et kjempefint kort, og på det står dette:

ELLISIFS OBSERVASJONSFAKTA AV LISE

Du har helt klart funnet Lise hvis hun:
- Er liten.
- Skriver mikroskopisk.
- Bruker mange timer på en overskrift.
- Er veldig perfeksjonistisk.
- Hvis hun alltid vil ha bare en tyggis.
- Hvis hun skriver koselige brev.
- Hvis hun hører på mugglecast eller leser HP.
- Eller Ringenes Herre.
- Har stort klesskap.
- Hvis hun tar masse morsomme tester på nettet.
- Er en periodespiser.
- Elsker cæsar salat.
- Elsker lilla.
- Ikke liker fjellturer og langrennski.
- Påstår at hun ikke kan lage mat.
- Men at det i reality bare er tull.
- Bortsett fra trolldeig, det er hun ikke fullt så flink til.
- Elsker egg og kyllingfilet.
- Er litt stille av seg.
- Ikke liker sprit.
- Liker Tingeling og andre alver.
- Løfter danselæreren sin.
- Er veldig glad i kjeks.
- Liker tradisjoner.
- Elsker å gå i kjole.
- Digger Sex & the City.

Anbefalt lokkemat!
- Sjokolade.
- Sjokoladeegg (lilla pk)
- Johnny Depp.
- Glitter.
- SYTYCD på dvd
- Tynne svarte penner.
- Nemi bøker.
- Mummitrollet
- Blackcurrant Brazer.
- Tuva
- Kjoler på salg
- Bibliotek


Og rundt omkring på kortet finner vi glitter, forstørrelsesglass, sjokoladeegg, Tuva, lyn, kjole, streklise som løfter streklærer på ei arm, og det morsomste av alt, en detektiv med forstørrelsesglass og en pitteliten mummi i hånda. Jeg ler høyt!

Kommer til å smile av dette leenge.

3 kommentarer:

Maria sa...

Åååååh, herregud så koselig! Beste kalendergaven EVER! :):)

Lise sa...

Æ veeeit :D Men alle e bra da!! En te som va heelt fantastisk, det va nå litt lignende, egentlig. En liste over "Ting Lise har lært meg". Ska legg ut den å seiner :DDD

Ellisif sa...

Å du e så søt Lise:)))) Har liksom ikke vært nå særlig inn på blogga å sånn, men siden d va link t deinn på mailen du sendt mæ, mått æ nesten sje på deinn, og æ syns deinn e kjæmpe morsom å læs:) Du skriv på en kjempe skjønn måte;)

Å syns d e dødskosli at du skriv om kalenderen:)))