onsdag 9. desember 2009

Hjartepost

Nå har jeg akkurat meldt meg på et av de koseligste prosjektene jeg har hørt om. Det arrangeres av Mariell på hjartesmil.blogg.no, en tvers gjennom skjønn blogg.

Prosjektet heter noe så sjarmerende som hjartepost og fungerer som følger. Alle som vil være med oppgir adresse og sender noen ord om seg selv, og får tilsendt adressen og informasjonen til noen andre. Det du så skal gjøre er å stelle i stand en aldri så liten presang til din utvalgte. Du må se nøye på informasjonen du får gitt om den du skal sende til, og legge med minst fem ting i en pakke du sender vedkommende.

Så er det bare å vente og se om det dukker opp noe i postkassen din også!

Synes du dette virker like koselig som meg? Les mer her.

1 kommentar:

Maren sa...

Aaw, hørtes jo kjempekoselig ut da :-D Og jeg er kjempe sint på meg selv for jeg har GLEMT bloggen din :( Men nå er det full lesing framover så keep on bloggin' ;)