mandag 7. desember 2009

Hei bloggverden

Jeg prøver meg igjen. Det er kanskje ikke den ultimate utformingen, men den duger. Jeg er så glad i de to feene mine, så hvorfor ikke ha dem et sted de(n) vises?

Og så til det som virkelig betyr noe. Hva skal jeg skrive om? Hva har du aller mest lyst til å høre om? Som blogger er jeg avhengig av deg som leser, ellers kunne jeg bare holdt meg til dagbok. Så hva enn du kommer på som du kunne tenke deg at jeg skrev noe om, legg igjen en aldri så liten kommentar!

Foreløpig er det ikke godt å si hva jeg kommer til å skrive om. Sannsynligvis blir det mye det samme som før. Løse tanker, vage formeninger og en og annen liste.

Og noen tilfeldige bilder.

2 kommentarer:

Maria sa...

Jeg liker bloggen din akkurat som den er jeg! Altså, når den er aktiv mener jeg ^^

Siven sa...

" ELLISIFS OBSERVASJONSFAKTA AV LISE" noe så genialt! Sånn håper jeg noen lager om meg en gang.

Kanskje jeg skal skrive en sånn versjon i julekortene til bestisene mine, var en veldig søt ide iallefall.

SV: Takk for hyggelig kommentar på innlegget mitt om spise/slanketabber.