tirsdag 12. august 2008

En rolle etter Richard Harris

I dag har jeg støvsugd skuffene mine. Helt alvorlig. Nå har jeg endelig ryddet meg gjennom alt rotet og pyntet hele rommet mitt riktig lekkert! Sånn rydding som den jeg har bedrevet i dag er faktisk ganske så fornøyelig. Selv om jeg støtt og stadig skriver om denne evinnelige ryddingen, så er det ikke noe jeg gjør ofte. Det vil si, jeg rydder jo nå og da, men jeg roter hundre ganger så ofte. Nå har jeg ryddet meg gjennom flere år med skolebøker og helt ned til bunnen av skuffene hvor det fantes rester av gamle brev og leker, i det hele tatt ting og tang jeg har spart på til ingen nytte. Jeg kvittet meg endelig med en god del.
Faktisk er det rene oppdagelsesferden dette å rydde rommet mitt. Nye eventyr rundt hvert et hjørne! Nå gjenstår det bare å sveipe over gulvet og plukke ut et par bilder å henge på veggen. Det er egentlig veldig fint som det er nå, men det blir så upersonlig. Bortsett fra korktavla, det er noe av det fineste som finnes på rommet mitt. Jeg skal ta bilde av den litt senere. I morgen, for eksempel.
Jeg må forresten bare beklage det lange oppholdet på bloggfronten. Jeg måtte liksom hoppe etter Virkola, ta en rolle etter Richard Harris, korsfestes etter Jesus eller hva det måtte være. Det drømmeinnlegget ble så stort og betydningsfullt at det ville bare ødelegge å fortsette å pludre videre med det samme. Men nå gjør jeg altså det. Også håper jeg at vi pludres i morgen. God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å rydd før man ska flytt;P. Rommet mitt har vært blåt i 6 uka no, har sove masse i kjellern da, men lell liksom, pleie å vær ryddig maks ei uke *stolt*

Lise sa...

wow, det va ei god stund ja :D
Ska klar å hold det sånn her te å flytte har æ tenkt ;)