søndag 24. august 2008

Trøndertun

Hei alle sammen! Nå har jeg flyttet inn på Trøndertun, og gjett hva - jeg har det kjempefint! Folkene er kjempegreie og stedet er innmari koselig. Har jo ikke begynt å danse enda, og har egentlig ikke vært så mye med dansejentene, men jeg håper det blir gøy. Dette lover i alle fall godt. Jeg som bekymret meg sånn for å ikke få nok god mat - vi får god mat hele tiden! Dette blir nok fatty-year, ikke skinny som vi alle trodde :D
Jeg har det så fint at jeg kommer sikkert ikke til å blogge så mye som jeg har gjort tidligere, men jeg skal gjøre et forsøk i alle fall! Kanskje prøve meg litt på de skumle mac-maskinene her inne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fniser av tanken på en feit Lise. =D

Hvordan er rommet? God plass? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør på bloggen istedet for msn, men sånn går no dagan, som de sier i Melhus! Haha, jeg er så morsom...

Men ja, bra du trives^^

Lise sa...

Hahah :D
Rommet er finfint. Vi har ikke et av de største, men vi har stue og kjøkken, så in their face :D
lol x) Vi skal ha trøndersketsjer nå :P Det blir teit xD

Anonym sa...

Skumle Mac :O Du må jo blogge masse så jeg får holde meg oppdatert om hva du driver med :DD Må besøke deg om ikke så altfor lenge ^^Får håpe de fortsetter med den gode maten da, hurra! Høres veldig kjekt ut :D